18.11.16

Школа правових знань «Підліток». Тренінг «Репродуктивне здоров’я молоді. Фактори впливу і ризики»

Охорона  репродуктивного здоров’я молоді, як складової загального здоров’я  – одне із важливих завдань нашого суспільства. Життя показує, що вирішення цього питання можливе лише за спільних зусиль лікарів, педагогів, соціологів та психологів.  Саме тому  школа правових знань «Підліток» запросила спеціаліста управління у справах сім’ї, молоді та спорту Житомирської міської ради Світлану Євченко та  старшокласників Житомирської спеціалізованої школи №20 взяти участь у тренінгу «Репродуктивне здоров’я молоді. Фактори впливу і ризики». 
Зустріч проходила в теплій затишній атмосфері і була побудована на принципах позитивності, активності і взаємоповаги.
За допомогою мультимедійної презентації спеціаліст розкрила поняття «здоров’я»,

«репродуктивне здоров’я», назвала основні складові здоров’я та  негативні фактори, які впливають на репродуктивне здоров’я.

  Проведені цікаві вправи та тести допомогли з’ясувати ставлення молоді до свого здоров’я, виділити основні пріоритети у плануванні сім’ї, побудувати модель щасливої сім’ї.

Немає коментарів:

Дописати коментар