20.03.15

поетичний альбом «Моя поезія – моя жіноча доля», присвячений 85-річчю від дня народження української поетеси Ліни Костенко.

19 березня було проведено поетичний альбом «Моя поезія – моя жіноча доля», присвячений 85-річчю від дня народження української поетеси Ліни Костенко.

У барвистому вінку української поезії яскравою квіткою цвіте ім’я видатної української поетеси Ліни Василівни Костенко. Ліна Костенко – поетеса, генієм якої міг би пишатись будь-який народ світу, бо вона є духовною донькою Г. Сковороди, Т. Шевченка, Л. Українки, І. Франка, спадкоємицею величних традицій не лише власного народу, а й усього людства.

Працівники бібліотеки та гості поетичного салону Людмила Журавська, науковець Житомирського краєзнавчого музею та Валентина Знаменкіна, лауреат Міжнародного фестивалю «Мі-сі-соль», зуміли донести до студентів Житомирського будівельного коледжу, Житомирського агроекологічного університету та студентів ЖВПТУ-інтернату, поетичне, філософсько-глибоке, величне, духовне слово Ліни Василівни. ЇЇ слово пророче, збагачене й розцвічене всіма барвами веселки. Воно збагачує читача інтелектуально, звеличує душу й серце благородними, шляхетними почуттями, чарує несказанною красою слова.

Увазі присутніх була представлена книжково-ілюстративна виставка «Я вибрала долю собі сама».

















Немає коментарів:

Дописати коментар