16.02.17

Житомирський фотограф Ярослав Веретін презентував роботи, які мають власну енергію

Житомирський фотограф Ярослав Веретін презентував роботи, які мають власну енергію Молодий житомирський фотограф Ярослав Веретін 15 лютого в обласній бібліотеці для юнацтва презентував дебютну виставку «Житомир в миттєвостях часу». 
...
ін (також відомий серед житомирян як Хоркінс) відкрив виставку фоторобіт. «Оскільки це моя перша вистака, я обрав більш загальну тематику «природа». Далі буду робити якісь конкретніші», – розповідає фотограф. Експозиція налічує 26 робіт, виконаних у період 2013-2016 років. Як зізнався сам Ярослав, назви для фото придумував буквально за 10 хвилин перед самою виставкою. «Для мене це не склало проблеми, тому що в основному назви – це спогади. Наприклад, я підписав одне фото «Попередження Даші про грозу». Пару років тому мені як раз подзвонила моя знайома Даша і сказала, що насувається гроза і там дуже насичений пейзаж. Я тоді побіг на дах і зробив фото. Це було дуже незвичайно, але ось така звичайна назва», – ділиться фотограф.

За словами Хоркінса, найбільше він любить знімати на світанку або під час заходу сонця, коли можна «впіймати» максимальну кількість проміння. «Найперше, що мене надихає, – розповідає Ярослав, – це відчуття єдності з природою, коли тягнешся до неї, прагнеш її проявити, показати… Найлегший спосіб – фотографувати її, робити виставки. […]У Житомирі начебто прості заходи сонця, блискавки, туман, але є в цих фотографіях містична складова. Я відчуваю, що у цих знімках є енергія, тому я і відібрав їх для виставки».

Як і кожен фотограф, Ярослав теж має улюблені жанри. «Два улюблені жанри для зйомок – природа і архітектура, яка «вкладається» в природу, а також репортажна фотографія», – ділиться митець.

У планах на майбутнє у юнака – відправитися в подорожі. Остання найяскравіша подорж Ярослава – поїздка у Страсбург. Доречі, у цю поїздку Ярослав разом з друзями вирушив завдяки перемозі в Міжнародному дитячому кінофестивалі «Дитятко».

Як і більшість творчих людей, Ярослав має свій унікальний світогляд і власне бачення звичних на перший погляд речей. Певно, тому на питання, що він може побажати молодим митцям, які тільки стають на шлях творчості, фотограф побажав «відключати мозок»: «Можу побажати їм дещо божевільну річ: «відключити» свій розум, встати і піти робити те, що хочеться. Розум нас завжди зупиняє, дає нагоду подумати і «тормозить». Тому я бажаю всім відключати розум і використовувати його тоді, коли вже є готові знання».

Виставку можна відвідати до кінця лютого в Житомирській обласній бібліотеці для юнацтва за адресою вулиця Михайла Грушевського, 9.
Посилання на джерело: https://zt.20minut.ua/Podii/zhitomirskiy-fotograf-yaroslav-veretin-prezentuvav-roboti-yaki-mayut-v-10585763.html

Немає коментарів:

Дописати коментар